تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/10/09 - 13:48
کد خبر: 380878

راه‌اندازی سایت «قاسمیون» و پویش «مرد میدان» به همت اتحادیه‌های دانشجویی؛

بزرگخو: برخی مسئولان برعکس ایده مقاومت حاج قاسم رفتار می‌کنند/ احمدی: جنبش دانشجویی جلوی دوگانه جنگ‌وصلح در انتخابات را می‌گیرد

بزرگخو: برخی مسئولان برعکس ایده مقاومت حاج قاسم رفتار می‌کنند/ احمدی: جنبش دانشجویی جلوی دوگانه جنگ‌وصلح در انتخابات را می‌گیرد

احمدی از فعالان دانشجویی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بیان کرد: کسانی که می‌خواهند در انتخابات ۱۴۰۰ احساس تکلیف و در انتخابات ثبت نام کنند باید خط و مشی حاج قاسم سلیمانی را ببینند؛ مردم می‌توانند با استفاده از مکتب حاج قاسم انتخاب درستی را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به همت اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، جنبش عدالتخواه دانشجویی، دفتر تحکیم وحدت، جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی از سایت «قاسمیون» رونمایی شد.

رضا قلعه نویی قائم مقام اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در این نشست گفت: مکتب حاج قاسم را باید زنده نگه داشت. تشکل های دانشجویی باید شخصیت و منش ایشان را برای جامعه روشن و تبیین کند.

وی گفت: حاج قاسم فرزند انقلاب بود و به کار بردن این تعابیر تصادفی نیست ما وقتی از عقلانیت انقلاب صحبت می  کنیم یعنی باری دیگر باید مکتب امام را زنده نگه داشت.

این فعال دانشجویی افزود: نباید در افکار عمومی خلاصه شوند که با شهادت حاج قاسم اقتدار و عزت ما کم شد سیاسیونی که با سازش کشور را به حاشیه می برند به خون حاج قاسم خیانت می کنند. ادبیات سیاستمداران باید تغییر کند و به ادبیات مقاومت روی بیاورند.

بزرگخو: برخی مسئولان برعکس ایده مقاومت حاج قاسم رفتار می‌کنند/ احمدی: جنبش دانشجویی جلوی دوگانه جنگ‌وصلح در فضای انتخابات را می‌گیرد

قلعه نویی تصریح کرد: تدبیر حاج قاسم ایشان را از نظر اندیشمندانی اون را برجسته کرد و بحث عملگرایی وی ایشان را برجسته کرد و در کنار این دو شجاعت وی در سطح منطقه و نفوذ در آن اقتدار ما را نشان  و چهارمین ویژگی وی اخلاص که این ویژگی ها خلاصه میشد در ولایت مداری حاج قاسم.

در این نشست، محمدپور دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: هدف ما از این برنامه زنده نگه داشتن یاد حاج قاسم است و مهم تر از آن باید زنده نگه داشتن ایدئولوژی حاج قاسم باشیم که یک جریان محافظه کار که قصد داشتن افکار امام را به حاشیه ببرند امروز برای حاج قاسم دست به کار شدند. باید تلاش کنیم که افکار سردار سلیمانی که یک افکار متحول کننده و بزرگ بود در جامعه ماندگار شود.

وی در ادامه افزود: جنبش دانشجویی جلوی این رفتارها و کنش های سیاسی که رقم میزنند باید بایستد که در دولت و مجلس خلاف حاج قاسم رفتار میکنند اما با یک عکس با سردار تمام کارهایی که مخواهند پیش میبرند.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: سیاسیون با حاج قاسم عکس منتشر میکنند اما بر خلاف مشی وی حرکت میکنند. نکته بعدی که اهمیت زیادی دارد باید بدانیم که کارها و کنش هایی که نشان میدهیم باید بدانیم چه سیگنالی صادر می کنیم، انتقامی که از آن دم میزنند به قول سید حسن نصرالله و رهبری سیلی بیش نبود اما انتقام سختی نبود و به دنبال آن دانشمند هسته ای ما ترور می شود و این اگر پاسخ قابل قبولی نباشد پیامد های بیشتری به دنبال خواهد داشت.

بزرگخو: برخی مسئولان برعکس ایده مقاومت حاج قاسم رفتار می‌کنند/ احمدی: جنبش دانشجویی جلوی دوگانه جنگ‌وصلح در فضای انتخابات را می‌گیرد

محمدپور تصریح کرد: بعد از یک انتقامی که همه انتظار زیادی داشتند اما محقق نشد و پاسخی که تراز این اتفاق نبود و اعتماد به نفس مردم را از بین می برد و بدنیه اجتماعی متزلزل میشود. این کار ما و گفتمان باید مردم را به این سمت بکشانیم.

قائم مقام اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بیان کرد: ما نباید جهان را در گرو امریکا گره بزنیم و کشور را معطل امریکا بکنیم بلکه باید حقوق ملت ما محقق شود و تمرکز را بر لغو تحریم ها بگذاریم. دولت 7 سال کشور را معطل با غرب و زندگی مردم را مختل کرده این حرکت درستی چه از لحاظ بین الملل و از نظر حقوقی نیست.

قلعه نویی گفت: دولت نباید همه مشکلات را به مذاکرات گره بزند چه زمانی که دموکرات ها و چه زمان جمهوری خواهان که سر کار بودند ما دستاورد درستی نداشته ایم و باید به فرصت اینکه با کشورهای همسایه و سایر کشور های تعامل داشته باشیم فکر کنیم.

بزرگخو: برخی مسئولان برعکس ایده مقاومت حاج قاسم رفتار می‌کنند/ احمدی: جنبش دانشجویی جلوی دوگانه جنگ‌وصلح در فضای انتخابات را می‌گیرد

احمدی دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نشست رونمایی از سایت «قاسمیون» گفت: انتقام سخت مسئله اول کشور است نباید با نگاه های سیاسی تحت الشعاع قرار شود.

وی گفت: بودجه 1400 کاملا بر حسب ارتباط با غرب بسته شده و روی حساب تعامل با بایدن و سیاست خارجی می بندد.

احمدی در ادامه افزود: جنبش دانشجویی اجازه نمی دهد دوگانه جنگ و صلح در فضای انتخابات باشد ما نگاه مذاکره و خنثی سازی تحریم هاست. در انتخابات 1400 هرکسی که بخواهد دم از مذاکره و راه حل اصلی برای حل مشکلات بزند باید هشداری برای مردم باشد که 4 سال دیگر آینده کشور را به خارجی ها ببندد.

بزرگخو: برخی مسئولان برعکس ایده مقاومت حاج قاسم رفتار می‌کنند/ احمدی: جنبش دانشجویی جلوی دوگانه جنگ‌وصلح در فضای انتخابات را می‌گیرد

وی شهادت شهید فخری‌زاده افزود: وقتی به اقدامات جنایتکارانه پاسخ مناسبی داده نشود این اتفاق در دشمن را دچار اشتباه می کند اینکه احساس کنیم واکنش ما و پاسخ ما به شهیدان سلیمانی و فخرزاده مذاکرات خدشه وارد می‌کند، اشتباه است.

علی بزرگخو دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت از دیگر فعالان دانشجویی حاضر در این نشست گفت: برخی از مسئولین عکس حاج قاسم را به دیوار اطاق خود زدند ولی عکس افکار ایشان حرکت می کنند.

وی گفت: متاسفانه امروز صداهایی از جریان های انتخاباتی شنیده میشود که دعوا بر سر این است که چه کسی مذاکره کند. با مکتب حاج قاسم باید این بمب بست مذاکره را بشکند و راهکار آن خروج از چرخه مذاکره است.

بزرگخو: برخی مسئولان برعکس ایده مقاومت حاج قاسم رفتار می‌کنند/ احمدی: جنبش دانشجویی جلوی دوگانه جنگ‌وصلح در فضای انتخابات را می‌گیرد

بزرگخو تصریح کرد: ایده حاج قاسم ایده مقاومت بود. امروز در بحث انتخابات 1400 جریان ها بر سر مذاکره به نتیجه رسیدند اما باید بدانیم که راه حل ما مذاکره نیست و اگر وارد همچین چیزی شویم حداقل 4 سال دیگر سرنوشت کشور را به خارج گره میزنیم

این سایت به همراه پویش «مرد میدان» به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی راه‌اندازی شده است.

سایت قاسمیون با هدف مطالبه انتقام سخت از آمران و عاملان ترور حاج قاسم سلیمانی راه‌اندازی شده است.

اتحادیه‌های دانشجویی در مراسم رونمایی از سایت قاسمیون از مردم و دانشجویان برای بازدید از سایت و پیوستن به پویش دعوت کردند.

علاقمندان برای مشاهده سایت قاسمیون به نشانی Ghasemiun.com مراجعه کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top